Idea taman dalam rumah. - Kongsideas

Ads Top

Idea taman dalam rumah.

Idea taman dalam rumah|Aku sememangnya mengemari konsep taman di dalam rumah. Memang benar, kebanyakkan konsep hiasan cara ini banyak di aplikasikan pada rumah-rumah mewah. Tapi ini hanyalah pemikiran lama. Dalam dunia serba moden ini, pelbagai cetusan idea muncul yang mana rumah-rumah kecil, jika kena dengan cara hiasannya, mampu kelihatan sangat mewah dan indah.

Berbalik semua kepada idea taman dalam rumah, gambar-gambar di bawah aku ambil dari koleksi pakcik google. Yang mana pada aku, sungguh indah rekabentuknya. Jika dilihat, memang benar ia direka untuk rumah-rumah mewah tetapi seperti yang aku katakan tadi, jika anda kreatif, anda mampu aplikasikan pada rumah anda mengikut cara anda sendiri.


Aku selalu terapkan kata-kata ini dalam minda aku " Jangan pernah sekat idea anda untuk berkembang dan jangan jadikan alasan, rekabentuk dan hiasan dalaman yang mewah serta cantik hanya untuk rumah mewah". Jom layan idea taman dalam rumah.


















No comments:

Powered by Blogger.